Ремонт КПП автомобіля

Ремонт КПП (Коробки Перемикання Передач).Ремонт КПП (Коробки Переключения Передач).
У кожній кпп - є межа допустимого шуму, який не є причиною несправності. Безшумно кпп не працюють.
ГОСТ для стандартних кпп: зовнішній шум - допустиме значення 96 Дб (Гост Р 52231-2004г.), Внутрішній шум 78 Дб. (ГОСТ Р51616-2000).
Шум може виходити від ряду (шум шестерень), або від підшипників в кпп. На рівень шуму так само може впливати неправильно підібране масло в кпп. Так само робота двигуна, коли нестабільні обороти двигуна, встановлений спортивний распредвал, кпп входить з ним в резонанс.

Натискаючи на педаль зчеплення, ви відключаєте кпп і її не чуєте!
Відпустивши педаль зчеплення, ви чуєте роботу кпп, а наскільки критичний звук і чи потрібно механічне втручання, вам може повідомити грамотний фахівець при діагностиці на місці. По Інтернету давати поради і рекомендації щодо шумів дуже проблематично. Є велика кількість шумів, взагалі не відносяться до кпп, , що належать вони саме до кпп (шум вичавного, підшипника і ін.).
Відповідно, для точного визначення, без діагностики не обійтися.
Жорстке, що не чітке включення передач.
За жорсткість включення передач відповідає синхронізатор і в найменшій мірі, блок шестерень кпп. Часто, на нових кпп, а так само після проведеного ремонту із заміною синхронізаторів і блоку шестерень спостерігається утруднене (жорстке) включення. Це не є дефектом, а вимагає дбайливого обкатки кпп. Тобто передачі з силою не включати, дотримуватися паузу при перемиканні і якщо передача не включається, застосувати подвійний вижим зчеплення.
Жорстке включення, на жаль, а скоріше до радості, говорить про те, що синхронізатор у відмінному стані.
Кожна передача проходить 4 етапи:
1 етап - новий синхронізатор, щільне, жорстке включення.
2 етап, з часом синхронізатор, як і блок шестерень, розробляється, відбувається м'яке, без зусиль, включення передач.
При інтенсивній їзді, 2-й етап часто дуже короткий або відсутній взагалі (при грубому включенні передач, без паузи, при недотриманні швидкісного режиму при перемиканні).
3 етап, появи перших ознак зносу синхронізатора, або з часом, або через порушення правил експлуатації. Передачі починають включатися з клацанням (стуком), "хрестом". Якщо на початку цього етапу не замінити синхронізатор, буде потрібно заміна всього блоку шестерень передачі.
4 етап, передача "вилітає", тобто фіксується на нетривалий час або перестає фіксуватися зовсім.
Потребує ремонту кпп з заміною всього блоку шестерень (шестерню, муфту + синхронізатор).
Так само, передачі можуть включатися з клацанням, "хрестом", на непрогрітій кпп, при неправильно підібраній в'язкості масла.
Нечітке включення пов'язано з роботою механізму вибору передач в кпп, а так само, може бути викликано неправильної регулюванням куліси, а так само її опори (зустрічається у 010 сімейства).
Для точного визначення, необхідний огляд на місці, тобто діагностика кпп, куліси.
У 010 сімейства, автомобілів Пріора, потрібна точніша, професійна регулювання (що зустрічається не у всіх сервісах по обслуговуванню даних авто), тому що це сімейство дуже чутливо ставитися до даної процедури. І з чим викликані часті проблеми перемикання передач.
Бовтається важіль, тобто є люфт в лаштунків.
В першу чергу слід звернути увагу на шарнір кпп (карданчик), у нього є конусної болт, який часто розкручується, внаслідок сервісних помилок.
Коли, в сервісах, що б не регулювати кулісу, відкручують цей болт (із заводу, він "посаджений" на клей).
Люфт самої куліси. Коли куліса зношена, в місцях з'єднання ручки і кулісною тяги. В даному випадку, потрібна заміна куліси.
Так само, варто звернути увагу, що це може бути викликано з поворотною пружиною механізму вибору передач, яка знаходиться в кпп. В цьому випадку, потрібно ремонт кпп з заміною механізму вибору. Середній термін служби механізму вибору 100 тис. Пробігу, або 3 роки експлуатації в міському циклі.
Цей випадок дуже рідкісний, але так само має місце бути. Коли конусний болт, але менших розмірів (чим болт карданчика), що знаходиться всередині кпп, під механізмом вибору передач (він зміцнює вилку механізму вибору), розкручений. Із заводу він так само посаджений на клей, ніким не рушає і як правило ходить довго. Хоча, як я вже зазначив, в рідкісних випадках розкручується, викликаючи люфт.
машина не їде....
Якщо чесно, від чого не їде машина, а точніше від чого вона може перестати їхати, дуже велика кількість.
Тут я опишу тільки часто зустрічаються у майстрів, що займаються ремонтом кпп.
Це може статися через поломки диференціала, коли пробиває корпус кпп і машина перестає їхати. Часто буває через любов до їзди з пробуксовкою. А передує цій поломці стукіт при початку руху.
Якщо це не проблема з двигуном, то проблема може бути зі зчепленням. Коли обороти двигуна ростуть, а автомобіль не набирає швидкість (зчеплення буксує).
Ми ж будемо раді, якщо корисна інформація на нашому сайті допоможе вам в діагностиці вашої кпп або зчеплення. Але, повторюся, останнє слово краще нехай скаже кваліфікований майстер з багаторічним досвідом. І такі фахівці у нас є. Будимо раді Вам допомогти у виявленні та усуненні несправності вашого улюбленого автомобіля.

© 2021 Автосервіс СТО% - ремонт авто з гарантією

Донецька область, м. Краматорськ, вул. Південна, 1

МТС: +38 (095) 539-76-52; Life: +38 (063) 555-28-03

Телефонуйте:    (095) 03 03 8 03